Самоводската чаршия – реклама на България и Велико Търново в The New York Times
Със Самоводската чаршия „Ню Йорк Таймс“ рекламира България и Велико Търново като дестинация за туризъм, която е предпочитана и заслужаваща си за 2025-а година.
The New York Times е в топ 3 по популярност сред ежедневниците в САЩ, разпространяван както в Щатите, така и по целия свят.
С рекламен кадър от калдъръмената Улица на занаятите изданието препоръчва на читателите си да посетят страната ни и Старата столица. България получава специално внимание и е сред малкото, препоръчани в цялост.
Източник:
Още Новини
Откриха обновената база в с. Ново село на Домашния социален патронаж към Община Велико Търново
Домашният социален патронаж към Община Велико Търново вече има обновен и модернизиран филиал в с. Ново село. Сградата е основно ремонтирана, нова е покривната конструкция, сменени са ВиК- и ел-инсталациите,…
Обстойно е проверена предпазната ограда по целия обходен път край крепостта Царевец
Обстойно и в детайли е проверена безопасността на предпазната ограда за пешеходци, монтирана на новите тротоари и пешеходни алеи, оформени след реконструкцията на целия обходен път край крепостта Царевец. Обхванат…
Велико Търново може да приеме глобален турнир по електронни спортове
Велико Търново може да приеме глобален турнир по електронни спортове Онлайн анкета проучва мнението на почитателите на гейминга Глобален гейминг турнир във Велико Търново е една от новите…