Социален работник за предоставяне на социалната услуга „Приемна грижа“
Описание
Отговорности
- Характерът на работата е определена с длъжностна характеристика. Екземпляр може да бъде получен при подаване на документите.
Изисквания
Минимални изисквания за заемане на длъжността
- Социален работник - Степен на завършено образование: средно;
- Образователно-квалификационна степен – средно образование;
- Професионална квалификация – хуманитарна;
- Професионален опит - доказан професионален опит в дейности по закрила на детето не по – малко от 1 /една/ година;
- Опит при изпълнение на проекти – предимство.
Нужни документи
Необходимите документи, които следва да бъдат представени от кандидатите са:
- Заявление за кандидатстване - по образец;
- Професионална автобиография;
- Декларация от лицето, че е пълнолетен български гражданин, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена позиция – по образец;
- Декларация по чл. 107а, ал. 1 от Кодекса на труда – по образец;
- Копие от документ за придобита образователно-квалификационна степен, която се изисква за длъжността;
- Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.
Документи
Контакти
- За допълнителна информация: тел. 062/ 619 220 – Дирекция „Социални дейности и здравеопазване” в Община Велико Търново.
Дирекция/отдел
Дирекция "Социални дейности и здравеопазване"
Ниво на заетост
Пълен работен ден
Краен срок за подаване на документи
Изтекъл
Обявата е валидна до
15.11.2021 17:00
Ход на конкурса
Всяко постъпило заявление за участие в рамките на обявения срок се разглежда от Комисия за избор на Областен екип по приемна грижа, определена със заповед на Кмета на Община Велико Търново. Подборът ще протече в два етапа:
- Проверка за съответствие на предоставените документи с обявените необходими документи;
- С допуснатите кандидати се провежда събеседване.