Препис-извлечение от Протокол № 89

от заседание на Общинския съвет,

проведено на 26.05.2011 година.

 

ОТНОСНО: Извършване на ремонтни работи в отдаден под наем имот общинска собственост и прихващане на стойността им от наемната цена

 

РЕШЕНИЕ № 1345

 

1. На основание чл. 21 ал. 1 т. 8 от ЗМСМА, чл. 231от ЗЗД и чл. 24 ал. 2 от Наредбата за реда на придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, Великотърновски общински съвет дава съгласие за извършване на основни ремонтни дейности в обект общинска собственост, намиращ се в гр. Велико Търново, пл. „Майка България” № 2, /сградата на Общината/, представляващ търговски обект.

2. Средствата, изразходвани за ремонтни дейности, в размер не по- нисък от 4785,00 лв., да се документират с платежни документи, пред отдел “Общинска собственост”. Ремонтните дейности да бъдат приети с констативен протокол от извършена проверка на служители от отдел “Общинска собственост”, Дирекция “ТСУ” и представител на фирмата наемател. Да бъде изготвен изготвен анекс към основния наемен договор за периода 15.07.2011 г.- 31.08.2011 г.

 

 

ВЯРНО:

            /Р. Грънчаров/

ПРЕДСЕДАТЕЛ

ОБЩИНСКИ СЪВЕТ

            /АЛЕКСАНДЪР ЧОКОЙСКИ/