2056 Издаване на удостоверение за промени на постоянен адрес, регистриран след 2000 година


  • Характеристика на услугата
  • Удостоверението се издава  за  удостоверяване на постоянните адреси, които едно лице е имало от 01.01.2000г.
    Удостоверението се издава на основание данните  в НБД " Население"

  • Заявителят или изрично упълномощеното лице подава искане за издаване на удостоверение в Центъра за услуги и информация на граждани, на гише № 4 или гише №6

    Служителят от ЦУИГ проверява самоличността на заявителя, приема и регистрира заявлението в  електронната система за документооборот. Извършва проверка в националаната информационна система по гражданска регистрация и изготвя исканото удостоверение.

    При констатирани различия се извършват допълнителни проверки  от специалистите в отдел " ГР" и удостоверението се издава в срок до 7 дни.

    Удостоверението за промени на постоянен адрес  се получава от заявителя в ЦУИГ.

  • Правно основание
  • Закон за гражданската регистрация - чл. 106, ал. 1, т. 1; чл. 24; чл. 5, т. 3
    Закон за местните данъци и такси - чл. 110, ал. 1, т. 8
    Наредба № РД-02-20-6 от 24.04.2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението (Издадена от министъра на регионалното развитие и благоустройството и министъра на правосъдието, обн., ДВ, бр. 37 от 15.05.2012 г.) - чл. 24
  • Описание на резултат от услугата
  • Издаване на удостоверение за промени на постоянен адрес

Място на заявяване на услугата

  • Център за административно обслужване
    Административна сграда на Община Велико Търново
    пл. ”Майка България” №2
    /гише № 4 и гише № 6/
    партерен етаж,
    тел. 062 / 619 107
    тел. 062 / 619-105

  • По електронен път чрез портала
    За да заявите услугата по електронен път, използвайте бутон 'Заяви'.

Място на предоставяне на услугата

  • Център за административно обслужване
    Административна сграда на Община Велико Търново
    пл. ”Майка България” №2
    /гише № 4 и гише № 6/
    партерен етаж,
    тел. 062 / 619 107
    тел. 062 / 619-105

  • По електронен път чрез портала
    За да получите резултат от изпълнение на услугата, е необходимо да предоставите валиден адрес на електронна поща.

Изискуеми документи и образци

Искане за издаване на удостоверение въз основа на регистъра на населението
Документ за самоличност
Пълномощно
Изисква се в случай, че заявителят не е титуляр.
Документ за платена такса

Вид на услугата и такса за предоставянето й

Вид услуга
Срок за изпълнение
Такса
Обикновенa
7 дни
3,00 лв.

Таксата се заплаща на място в брой или банкова сметка.
При попълване на платежното нареждане е необходимо да се посочи вида на административната услуга.
Копие от платежното нареждане следва да се приложи към заявлението.

Данни по БУЛСТАТ

БУЛСТАТ: 000133634

Община Велико Търново
пл. „Майка България“ № 2
Кмет Даниел Панов

банкова сметка:
BG43SOMB91308424761244
Общинска банка АД
BIC:
SOMBBGSF
тип на бюджетно плащане:
448007 / Такси от административни услуги
тип на документ на бюджетно плащане:
9 / други

 

 
© 2024 Община Велико Търново. Условия за поверителност. Условия за ползване.