„Доставка на канцеларски материали и офис-консумативи за нуждите на Община Велико Търново по обособени позиции”
Статус:
Изпълнена
Процедура:
Открита процедура
Обект на поръчката:
Доставка
Обособени позиции:
Обособена позиция № 1 „Доставка на канцеларски материали“;
Обособена позиция № 2 „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП” и
Обособена позиция № 3 „Доставка на консумативи за офис-техника”.
Документация
Файл |
Размер |
|
Обявление за приключване на договор от 27.02.2019 г. с "Офис експрес сървис" АД за обособена позиция № 2
публикуван на: 22.04.2021 17:10:12
|
1,8 MB |
|
Обявление за възложена поръчка за обособена позиция № 2
публикуван на: 14.03.2019 10:47:44
|
458,1 KB |
|
Договор от 27.02.2019 г. с "Офис експрес сървис" АД за обособена позиция № 2
публикуван на: 14.03.2019 10:47:44
|
3,5 MB |
|
Обявление за НЕвъзложена поръчка за обособена позиция № 1 и обособена позиция № 3
публикуван на: 11.02.2019 10:40:21
|
536,7 KB |
|
Решение № РД 24-9 от 18.01.2019 г. за прекратяване на обособена позиция № 3
публикуван на: 18.01.2019 17:11:29
|
472,9 KB |
|
Решение № РД 24-8 от 18.01.2019 г. за определяне на изпълнител за обособена позиция № 2
публикуван на: 18.01.2019 17:11:29
|
1,7 MB |
|
Решение № РД 24-7 от 18.01.2019 г. за прекратяване на обособена позиция № 1
публикуван на: 18.01.2019 17:11:29
|
2,0 MB |
|
Доклад от 14.01.2019 г. на комисията
публикуван на: 18.01.2019 17:11:29
|
3,2 MB |
|
Протокол № 4 от 14.01.2019 г. от работата на комисията
публикуван на: 18.01.2019 17:11:29
|
1,6 MB |
|
Протокол № 3 от 09.01.2019 г. от работата на комисията
публикуван на: 18.01.2019 17:11:29
|
2,8 MB |
|
Протокол № 1 от 04.12.2018 г. от работата на комисията
публикуван на: 18.01.2019 17:11:29
|
1,7 MB |
|
Съобщение № 91-00-13 от 09.01.2019 г за отваряне на ценовите предложения
публикуван на: 09.01.2019 15:16:24
|
1,4 MB |
|
Протокол № 2 от 17.12.2018 г. от работата на комисията
публикуван на: 17.12.2018 16:21:24
|
7,7 MB |
|
Документация за обществена поръчка след Решение № РД 24-111 от 08.11.2018 г.
публикуван на: 12.11.2018 12:10:25
|
569,0 KB |
|
Решение № РД 24-111 от 08.11.2018 г. за одобряване на обявление за изменение или допълнителна информация
публикуван на: 12.11.2018 12:10:25
|
3,3 MB |
|
Решение № РД 24-108 от 23.10.2018 г. за откриване на процедура
публикуван на: 26.10.2018 17:00:56
|
1,5 MB |
|
Обявление за поръчка
публикуван на: 26.10.2018 17:00:56
|
584,0 KB |
|
Документация за обществена поръчка
публикуван на: 26.10.2018 17:00:56
|
2,4 MB |
Краен срок за подаване на оферта
30.11.2018 17:00
Обществената поръчка е валидна до
30.11.2018 17:00